به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع پنجشنبه شب در سی و یکمین سالگرد شهادت تخریب چی شهید حامد آزما و 12 شهید کوی اندیشه بروجرد در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) درشهرک اندیشه این شهراظهارکرد: امروز اگر به تفکرغربی تن بدهیم باید دوران ذلت پس ازآن را نیزبپذیریم.
وی افزود: نباید اجازه دهیم دشمنی با امریکا کمرنگ شود زیرا شهدا در سخت ترین شرایط دست از انقلابی گری برنداشتند و در برابر دشمنان پیروز شدند.
موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی تاکید کرد: دشمن می خواهد روحیه انقلابی گری را از ما بگیرد و ما نباید اجازه دهیم او در این مسیر پیروز شود.
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروزکشور را مدیون 300 هزار شهید انقلاب هستیم، بیان کرد: دشمن روی نقطه قوت ملت ایران یعنی روحیه انقلابی گری دست گذاشته و امروزه نیزهزاران پژوهشگاه دشمن در حال برنامه ریزی برای شکست ملت ایران است.
وی تاکید کرد: امروز به برکت شهدا در زمینه های مختلف علمی و فناوری به پیشرفت های بزرگی دست یافته ایم و این موضوع باعث عصبانیت دشمنان شده است.
موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی افزود: ندای امام خمینی (ره) انقلاب را به وجود اورد و ملت ایران را زنده و امثال شهدا را تربیت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع گفت: نشانه حیات طیبه و حقیقی درشهدا تعبیر شده و آنها درعالم قیامت زنده اند.
وی اظهارکرد: حضور در یادواره شهدا و توجه به شهیدان باعث زنده شدن ما و احیا دین می شود.
موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی بیان کرد: یادواره های شهدا در روزگار فضای مجازی، ماهواره و جنگ نرم، بعد از 31 سال باعث نجات جامعه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع اضافه کرد: در عصر امروز که دشمن با جنگ نرم در صدد از بین بردن فرهنگ دینی هستند یادواره شهدا باعث ایجاد روحیه ایثار و شهادت در جامعه می شود.
وی ادامه داد: شعارها و تحرکات و نا آرامی های اخیر توطئه دمشن برای از بین بردن پیوند عمیق رهبری و ملت بود که با شکست سختی روبرو شد.
سی و یکمین سالگرد شهادت تخریب چی شهید حامد آزما و 12 شهید کوی اندیشه بروجرد در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) درشهرک اندیشه این شهرستان برگزار شد.
شهید آزما به عنوان فرمانده گردان تخریب در 29 دیماه 65 در شلمچه و عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.