به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در جلسه بررسی سهم یک درصد ورزش از اعتبارات دستگاه های اجرایی استان، برای اجرایی شدن این سهم از مدیران کل دستگاههای اجرایی کمک خواست و بر همکاری بیشتر آنان در این راستا که نتیجه آن می تواند سلامت بیش از پیش جامعه باشد، تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به سرانه فضای ورزشی پایین این استان گفت: یک درصد برای یک دستگاه ناچیز است ولی در مجموع وقتی اجرایی شود برای ورزش استان مفید و کارساز خواهد شد.

درادامه نشست برخی از ذی حسابان درباره موانع اساسی سر راه اجرای این ظرفیت قانونی را بیان کردند.

نظری دبیر اجرایی ماده ۵۳ اداره کل ورزش و جوانان نبود نقدینگی را یکی از اساسی ترین مشکلات اجرایی نشدن این برنامه سلامت محور در استان عنوان کرد و گفت: یک درصد مذکور از محل اعتبارات عمرانی قابل پرداخت است که اعتبارات از این محل بصورت اسناد خزانه پرداخت می شود و نبود نقدینگی باعث می شود دست مدیران برای اجرای کردن طرح بسته بماند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جز الف بند ۸ مصوبات جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور کلیه دستگاه های اجرایی را مکلف به تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی و بهبود سلامت کارکنان نموده و می توانند بااستناد به آن بند سهم یک درصد خود را پرداخت کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 840514
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.