اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، علی محمد یعقوبی اظهار داشت: برخورد یک دستگاه تریلر نفت‌کش به شماره 199ع53 ایران 31 حامل نفت کوره با پنج خودرو شامل دو دستگاه نیسان وانت ، یک‌دستگاه وانت پیکان ،یک‌دستگاه وانت اداره منابع طبیعی و یک‌دستگاه سواری پژو پارس در جاده پل‌دختر - اندیمشک موجب آلوده شدن محیط زیست و خسارت به شرکت توزیع برق پلدختر شد.

وی افزود: برخورد این تریلر نفت کش که از پلدختر به سمت اندیمشک در حرکت بود در روستای پل تنگ (پاعلم) پلدختر اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

مسوول واحد آتش نشانی شهرداری پل‌دخترگفت: نیروهای این واحد بلافاصله برای جلوگیری از گسترش بیشتر موادسوختی و آلودگی بیشتر به محل اعزام و عملیات پاکسازی خود را آغاز کردند.

رییس شرکت توزیع برق پل‌دختر در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر گفت: تریلر نفت‌کش پس از برخورد با خودروها به شدت با سه تیر بتنی چراغ برق در روستای پل تنگ برخورد کرد.

محمد طاهر متش پور افزود:در اثر این برخورد تیرهای چراغ برق از جا کنده شد و موجب قطعی برق تعداد 10 خانوار این روستا شد.

وی افزود: برخورد تریلر نفتکش با تیرهای چراغ برق موجب 200 میلیون ریال خسارت به تاسیسات برق منطقه شد که نیروهای شرکت توزیع برق پل‌دختر همچنان برای وصل برق این مشترکان در تلاش هستند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 834834
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.