به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی روزدوشنبه درنشست ستاد هماهنگی دهه فجردرمحل فرمانداری بروجرد اظهارکرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در زمان پیروزی انقلاب توطئه های و ترفندهای بسیاری از دشمنان را خنثی کردند.
وی با اشاره به اینکه مردم از تبعیض، فساد اداری ومالی، گرانی و ضعف مدیریتی گلایه دارند، افزود: امروزه دشممنان ایران اسلامی ازاین گلایه مردم سو استفاده کرده و قصد ایجاد و آشوب در کشور را دارند که مسئدولان باید با اقدام جهادی این معضلات و مشکلات را برطرف کنند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: انقلاب اسلامی پس ازپیروزی الگوی موفق برای بسیاری ازکشورهای جهان بود که دشمنان ازاین موضوع خشمگین هستند و توطئه های و ترفندهای بسیاری را به کارگرفته تا مانع این الگو گیری شوند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی تاکید کرد: مردم و مسئولان باید در برابراین توطئه ها هوشیارباشند و با بصیرت و دشمن شناسی و با استفاده ازبیانات مقام معظم رهبری همچون گذشته این ترفند دشمنان را نیز خنثی کنند.
وی ادامه داد: درطول چهاردهه ازگذشت عمربا برکت انقلاب اسلامی، ایران به برکت فداکاری ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته اند مشکلات زیادی را تحمل ودرهمه صحنه ها بایستند اما دشمنان تلاش دارند تا با تحریم های ظالمانه ملت را به زانو درآورند و انقلاب را به عنوان یک نظام سیاسی ناکارآمد جلوه دهند.
امام جمعه بروجرد افزود: توطئه ها و طراحی دشمن نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران یک نظام موفق درجهان است.
حجت الاسلام والسملمین ترابی اظهارکرد: با توجه به مقارن بودن ایام دهه فجربا دهه اول فاطمیه (س) فضاسازی شهری باید متناسب با این ایام انجام شود.
وی تاکید کرد: مسئولان ودولتمردان باید برای این ایام به صورت جهادی برنامه ریزی و تلاش کنند.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.