به گزارش خبرنگارایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در شورای اداری اشترینان و آیین تودیع ومعارفه امام جمعه این شهر افزود: مردم بخش اشترینان، مردمی اصیل با باورهای عمیق دینی و فرهنگی هستند و دین خود را به انقلاب با تقدیم 160 شهید ادا کرده اند.
به گفته وی مقام و مسئولیت اجتماعی وقتی مفید، ماندگار وارزشمند است که با ایمان به خدا همراه باشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: مسئولان باید در برابر مردم و خدمات انجام شده پاسخگو باشند و خدمت به ملت را در سرلوحه کارها قراردهند.
آیت الله میرعمادی بالاترین خدمت به مردم در برهه کنونی را ایجاد اشتغال برای مردم دانست و بیان کرد: مسئولان باید برای رونق اقتصادی به مردم کمک کنند و مسئله اقتصادی مقاومتی را احیا کنند.
وی ادامه داد: نماز جمعه مرکز آگاهی بخشی دینی و سیاسی مردم است و نیازمندی مردم در این راستا تامین می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه شهرستان خرم آباد نتیجه و مرکز پیروزی مردم درحماسه 9 دی را نماز جمعه عنوان کرد و افزود: نمازجمعه کانون اجتماع مردم مومن و ولایی است و این سنگر باید توسط مردم ولایتمدارحفظ شود.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درآستانه 40 سالگی است، گفت: مردم همچنان درعرصه های مختلف حضور دارند و از ارزش های اصیل انقلاب دفاع می کنند و مسئولان استانی و شهرستانی باید در راستای رفع مشکلات استان تلاش نمایند.
به گزارش ایرنا در این آیین که با حضور آیِت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان لرستان، معاون سیاسی وامنیتی استاندار لرستان، فرماندار بروجرد، امام جمعه بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی برگزار شد از زحمات 6 ساله حجت الاسلام مجتبی بیرانوند امام جمعه سابق تقدیر و حجت الاسلام حیدر خلجی به عنوان امام جمعه جدید اشترینان منصوب شد.
6052/7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.