محمد کرمی روز دوشنبه درگفت و گو با خبنگار ایرنا افزود: در سال جاری هلال احمر بروجرد در راستای امداد رسانی به تصادفات جاده ای 103 مصدوم را به بیمارستان منتقل و 280 مصدوم این حوادث را سرپایی مداوا کرده است.
به گفته وی 24 تن نیزدراثر تصادفات جاده ای در شهرستان بروجرد فوت کرده اند که توسط هلال احمر رها سازی و منتقل شده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد اظهارکرد: همچنین دراین مدت 257 تن ازمسافران در راه مانده در محورهای ارتباطی بروجرد از امکانات اسکان اضطراری هلال احمرشهرستان استفاده کرده اند.
کرمی اضافه کرد: در9 ماهه نخست امسال هشت مورد آتش سوزی و یک مورد آوار برداری ریزش ساختمان دراشترینان توسط نیروهای هلال احمر بروجرد امداد رسانی شده است.
وی با اشاره به برگزاری 75 دوره آموزشی توسط هلال احمردرسال جاری ادامه داد: 2 هزار و250 تن طی 22 ساعت از این دوره های آموزشی بهره مند شده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: سه هزارخانوار در قالب 15 هزارتن درمحلات نیاوران و طالقانی بروجرد ازآموزش های طرح خادم بهره مند شدند.
کرمی اظهارکرد: در9 ماهه امسال 30 کلاس 40 ساعته مهارت های اولیه داوطلبی با حضور 900 تن ازشهروندان برگزارشده است.
وی با اشاره به امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشورافزود: 71 کامیون از کمک های مردمی شهرستان بروجرد به این مناطق ارسال شده است.
وی بیان کرد: درراستای کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه 500 میلیون ریال کمک های نقدی و یک هزار و 200 تخته چادر توسط هلال احمر ارسال شد.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: در9 ماهه نخست امسال 19 مانور زلزله درمدارس شهرستان بروجرد برگزار شده است.
شهرستان بروجرد با 350 هزارتن جمعیت و یک هزار و 606 کیلومتر مربع وسعت در شمال استان لرستان واقع شده وبه عنوان دروازه استان محسوب می شود بروجرد با شهرستان های ملایر و اراک دراستان های همدان ومرکزی هم مرز است.
هلال احمر بروجرد دارای سه پایگاه ثابت امدادی در محورهای شهرستان بروجرد است.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.