به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان با اظهار امیدواری از روند رو به رشد همراه اول در استان لرستان تصریح کرد: با توجه به حدود یک و نیم میلیون مشترک تلفن همراه در سطح استان، شبکه گسترده و به روز همراه اول، پوشش بهتر و گسترده تر نسبت به رقبا و تخفیف درون شبکه با تلفن ثابت و رضایتمندی مشتریان همه و همه مرهون تلاشهای همکاران ما در مخابرات و ادام ی این موفقیت ها مستلزم تلاش هر چه بیشتر شما در امور مشترکی و دفاتر خدماتی است.

مهندس محمودی تلاش‌های کارکنان در بخش فنی و مدیریت ارتباط با مشتری در بخش امور‌ مشترکین و دفاتر خدماتی را موجب رضایت مشترکان از خدمات همراه اول دانست و از تلاش‌های آنها تقدیر و تشکر کرد.

مهندس محمودی با اشاره به جایگاه کنونی تلفن همراه در لرستان ، افزایش ضریب نفوذ بازار، رضایت مشتریان و استقبال از طرح‌های جدید همراه اول در زمینه تلفن همراه سخن گفت.

مهندس شمسی فر، مشاور مدیر در امور فنی ، ضمن خوش آمد گویی به حضار، نقش دفاتر را در بهبود خدمات به مشتریان را موثر دانستند و از تلاش وهمراهی دفاتر خدمات پیشخوان دولت نیز تشکر وقدر دانی کرد.

وی افزود: کلیه خدمات مخابرات از جمله ثبت نام تلفن ثابت ، ثبت نام اینترنت پر سرعت و خدمات تلفن همراه که از قبل بوده به دفاتر واگذار گردیده و انتظار می رود که دفاتر نیز جهت رفاه حال بیشتر مشتریان در ارائه خدمات فوق به هم استانیهای محترم سعی بیشتری کنند.

وی گفت: دفاتر خدمات ارتباطی به سه گرید A، Bو C تقسیم شده اند که بر اساس شاخص های همراه اول ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

وی اظهار داشت : با توجه به حذف قبوض تلفن ثابت در سطح استان ، دفاتر نسبت به دریافت قبوض المثنی از مشترکین خودداری نماید و مشترکین را به درگاههای پرداخت غیر حضوری از جمله سامانه 2000 راهنمایی کنند.

در ادامه مهندس ویسکرمی ، رئیس اداره ، رئیس اداره امور مشترکین و متقاضیان همراه اول لرستان ضمن تشکر از حمایت های مهندس محمودی، مدیر مخابرات منطقه لرستان، در سخنانی هدف از اجرای این سمینار آموزشی را جایگزینی سیستم CRM به جای سیستم های کنونی خدمات مشتریان همراه اول و ارتقاء شبکه خدمت رسانی همراه اول بیان کرد و اظهار داشت: همراه اول در این مسیر خدمات شایان توجهی انجام داده است.

وی به وضعیت کنونی مشترکان تلفن همراه استان و نیز وضعیت ترابرد و شبکه LTE استان اشاره کرد و با اظهار امیدواری از روند رو به رشد ترابرد به همراه اول در استان لرستان تصریح نمود: انتظار ما از دفاتر پیشخوان دولت این است که مشترکین را تشویق به ترابرد به همراه اول کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 818860
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.