بعد از انتشار این خبر آموزش و پرورش استان لرستان اعلام کرد که پیگیر ماجرا بوده و دقایقی بعد از طریق یکی از رسانه‌ها در کمال تعجب اعلام کرد که رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو به مدرسه رفته و پیگیری کرده است و چنین موضوعی رخ نداده و اصلا مدیر مدرسه چنین دانش آموزی را نمی شناسد!

پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم از رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد اما چیزی دیگر را روشن کرد و آن هم اینکه این اتفاق رخ داده و هویت دانش آموزی که مورد ضرب و شتم هم قرار گرفته مشخص شده است(صوت مصاحبه موجود است).

تنبیه

تائید ضرب و شتم دانش آموز توسط مدیر از سوی آموزش و پرورش

بهمنیان در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، در خصوص ضرب و شتم دانش‌آموز نوجوان خرم‌آبادی توسط مدیر مدرسه اظهار داشت: پس از آنکه عکس‌ ضرب و شتم این دانش‌آموز در فضای مجازی منتشر شد، سریعا در این خصوص پیگیری کردیم.

وی افزود: مدیر مدرسه را به آموزش و پرورش ناحیه دو احضار کرده و نامه عزل وی از مدیریت مدرسه را نوشتیم، همچنین مدیر خاطی جهت برخورد به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد با اشاره به اینکه این قضیه صحت دارد، تصریح کرد: طبیعی است که برخی این عمل را تکذیب کنند، اما در حقیقت این حادثه اتفاق افتاده و ما از این چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان نمی‌گذریم.

آموزش و پرورش که در مصاحبه قبلی خود با یکی از رسانه‌های خاص از اساس موضوع ضرب و شتم را تکذیب کرده و گفته بود مدیر مدرسه اصلا چنین دانش آموزی را نمی‌شناسد، اما بعد در گفت‌وگو با همان رسانه دوباره اعلام کرد که هیئت تخلفات آموزش و پرورش در حال بررسی ماجرا است .

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 815635
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.