به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اصلانی در آیین معارفه شهردار جدید الشتر افزود: تصمیمات شورای شهر و شهردار جدید الشتر باید شورایی و در راستای مصالح عموم شهروندان باشد و شورای شهر نیز باید تا مادامی که شهردار در راستای برنامه ها و مصالح شهر حرکت می کند، از او حمایت کنند.
وی با بیان اینکه برنامه های شهرداری ها باید در قالب بودجه سنواتی تحقق یابند، عنوان کرد: رعایت انضباط مالی و سازماندهی مناسب، تدوین یک برنامه جامع، تفصیلی و منطبق بر واقعیت ها و تصویب درآمدهای ثابت و پایدار شهرداری ها از مهمترین برنامه هایی هستند که اعضای شورای شهر و شهردار جدید باید مدنظر قرار دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به تعدیل نیروی انسانی شهرداری ها و جلوگیری از جذب نیروی جدید گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که اکثر شهرداری ها با آن مواجه هستند، وجود نیروی انسانی زیاد است که باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا نیروی بیکار در بدنه شهرداری ها وجود نداشته باشد.
صمد امیری رئیس شورای اسلامی شهر الشتر نیز تحصیلات مرتبط و آکادمیک، ارتباط قوی با مدیران برجسته کشوری، پشتوانه و محبوبیت مردمی و پاکدستی را به عنوان مهمترین ویژگی هایی عنوان کرد که باعث انتخاب شهردار جدید از سوی شورای شهر پنجم شده است.
فرماندار سلسله نیز جلوگیری از استخدام های بی رویه در شهرداری و توجه به قانون کار را از مهمترین خواسته های خود از اعضای شورای شهر و شهردار جدید عنوان کرد و گفت: اگر شهردار جدید و اعضای شورای شهر قانونمند باشند به طور قطع شاهد چنین مشکلاتی در شهرداری نخواهیم بود.
قدرت الله فلاح نژاد با بیان اینکه شهرداری الشتر باید به دنبال روش های جدید درآمدی باشد، افزود: نیازمند ارائه تفکرات و روش های جدید از سوی اعضای شورای شهر و شهردار جدید هستیم تا روند پیشرفت و توسعه شهری در شهرستان تسریع یابد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات علی نظری، سرپرست شهرداری الشتر قدردانی و محمد جواد منظمی به عنوان شهردار جدید الشتر معرفی شد.
شهرستان سلسله با 75 هزار نفر جمعیت و مرکزیت الشتر یکی از شهرستانهای استان لرستان است که از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.