به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه وحدت بین حوزه ودانشگاه از اقدامات شهید مفتح بود اظهارکرد: اختلاف میان ملت باعث شکست در برابر دشمنان خواهد شد.
وی افزود: شهید مفتح برای خنثی کردن توطئه دشمنان و ایجاد وحدت و اتحاد بین حوزه و دانشگاه تلاش های فراوانی انجام داد تا اینکه دراین راه به شهادت رسید.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه درپیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود.

*** مسئولان در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه لایحه بودجه درامنیت و آرامش جامعه تاثیر گذاراست، اضافه کرد: مسئولان دولت امروز باید فشار اقتصادی و مشکلات طبقات ضعیف و متوسط کشوررا کمتر کنند.
وی تاکید کرد: افزایش قیمت حامل های انرژی و قطع یارانه ها مشکلات اقتصادی مردم را بیشتر خواهد کرد.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: افزایش هزینه های جاری دولت و کاهش فعالیتهای عمرانی منجر به رکود تولید و افزایش بیکاری می شود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: بسیاری از مردم به یارانه پرداختی دولت نیاز دارند و قطع این مهم در روند زندگی آنها اختلال به وجود می آورد.
وی گفت: نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی باید با تلاش و کار کارشناسی لایحه بودجه سال 97 را بررسی کنند ودر این مهم مشکلات اقتصادی جامعه و مردم را مد نظر داشته باشند.

*** موضوع فلسطین امروزبه عنوان مسئله اول جهان تبدیل شده است
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه روسای جمهورقبلی امریکا ازعواقب اقدام اخیر ترامپ آگاه بودند، اظهارکرد: اقدام ترامپ باعث شد که مسئله فلسطین به عنوان موضوع اول جهان اسلام مطرح و باعث نابودی رژیم منحوس اسرائیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: وحدت و اتحاد امت اسلامی برای دفاع از قدس و انتفاضه چهارم فلسطین ازعواقب اقدام اخیر ترامپ است.
وی با اشاره به اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول اضافه کرد: دراین اجلاس نمایان شد که مشکل کشورهای اسلامی منطقه حکام خود فروخته کشورهای عربی و اسلامی جهان است که از منافع اسرائیل و امریکا حمایت می کنند.
امام جمعه بروجرد با انتقاد از اینکه دربیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای اسلامی درخواست امریکا و اسرائیل را به رسمیت شناختند، ادامه داد: ملت های مسلمان منطقه باید با قوت تمام ازانتفاضه چهارم فلسطین برای ازادی قدس شریف حمایت کنند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.