به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این نشست که با حضور رئیس و کارشناسان اداره سلامت آموزش و پرورش و رئیس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست و جانشین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار گردید، ابتدا گزارشی از اقدامات و برنامه های آموزشی- فرهنگی زیست محیطی انجام شده ارائه و مورد بررسی قرار گرفت، سپس به برنامه ریزی جهت اجرای طرح ها و ادامه روند برنامه های اجرایی آن پرداخته شد.

رئیس آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست لرستان در ادامه عنوان کرد: اجرای طرح های "محیط بان کوچک" ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی، "آموزش مهارتها ومفاهیم محیط زیستی" ویژه سایر مقاطع تحصیلی، "ساعتی با محیط بان" با هدف آشنایی دانش آموزان با وظایف محیط بانان ، "خانواده و محیط زیست" ویژه اولیاء دانش آموزان، "مشارکت در برنامه های فرهنگی -آموزشی" و مناسبات زیست محیطی، "تبلیغات محیطی فرهنگ محیط زیست" با درج شعارها و پیام های زیست محیطی و.. از جمله موضوعاتی بودند که در راستای ارتقای دانش و فرهنگ محیط زیستی جامعه دانش آموزی استان مورد تصویب قرار گرفت.

 بهمن بیرانوند در پایان از همکاری اداره سلامت آموزش و پرورش استان و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست و تغییر رفتار زیست محیطی جامعه دانش آموزی بعنوان یکی از مهمترین مخاطبین اثرگذار جامعه قدردانی کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 812660
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.