محمد چاقویی روزسه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: هم اکنون 100دستگاه اتوبوس درون شهری درسطح شهر بروجرد اقدام به جابجایی مسافرمی کنند که بیشترآنها عمرمفید خود را از دست داده و فرسوده هستند.
وی با بیان اینکه امسال هفت دستگاه از اتوبوس های درون شهری بازسازی و نوسازی شده اند، اظهارکرد: در اجرای این طرح برای هردستگاه اتوبوس درون شهری بروجرد 200 تا400میلیون ریال اعتبارهزینه شده است.
رئیس سازمان حمل ونقل و مسافربری شهری بروجرد بیان کرد: عمرمتوسط دستگاه های واحد اتوبوس رانی شهربروجرد 9 سال بوده که با ورود سالانه 10دستگاه اتوبوس می توان در راستای نوسازی این ناوگان گام برداشت.
چاقویی با اشاره به اینکه 50درصد ناوگان اتوبوسرانی بروجرد به بخش خصوصی واگذارشده است، اضافه کرد: هم اکنون درسطح شهر بروجرد 100دستگاه مینی بوس زیرنظراین سازمان فعالیت می کنند که تلاش خواهد شد با اخذ وام بانکی این ناوگان نیزنوسازی شوند.
وی ادامه داد: در حال حاضریک هزارو 850 تاکسی در شهر بروجرد فعال هستند که تاکسی های فرسوده این ناوگان نیز درطرح تعویض ثبت نام شده اند.
رئیس سازمان حمل ونقل و مسافربری شهری بروجرد گفت: در10سال گذشته اقدامات زیادی برای رفع مشکل ترافیکی بروجرد انجام شده که متاسفانه راه گشا نبوده و این مهم باید از طریق نظرات کارشناسی تحت نظراعضای شورای ترافیک به طورجدی مورد توجه قرار گیرد.
چاقویی اظهارکرد: روزانه بطورمتوسط 50 هزارمسافرتوسط ناوگان اتوبوسرانی در24مسیر شهری و 22 مسیر روستایی جابجا می شوند.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.