به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه در آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه استان در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار کرد: بیشترین فراوانی تخلفات رانندگی با 28درصد مربوط به سرعت غیر مجاز است که باید با اطلاع رسانی به مردم و فرهنگ سازیمی توان در کاهش تخلفات موثر یود.
وی بیان کرد: تعداد چهارهزارو 600 خودرو، 2هزارو 70 موتورسیکلت متخلف در هشت ماهه نخست امسال متوقف شده اند.
وی با اشاره به شناسایی 118 نقطه حادثه خیز در لرستان گفت: 42نقطه الویت دار با نصب علایم هشداردهنده آشکار سازی و پنج نقطه کاملا اصلاح شده است.
وی با بیان اینکه نظارت پلیس، جاده و نیروی انسانی سه عامب اصلی و تاثیرگذار در کاهش حوادث جاده ای است گفت: 86تیم در سطح محورهای ارتباطی لرستان در این طرح فعالیت می کنند.

**تردد روزانه 500هزار وسیله نقلیه از محورهای ارتباطی لرستان
رییس پلیس راه لرستان نیز در ادامه گفت: محور ارتباطی استان در مسیر شمال به جنوب و از شریان های اصلی بوده که از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شده است.
سرهنگ مرتضی چغلوند افزود: روزانه تقریبا 500هزار خودرو باری و مسافربری در محورهای ارتباطی لرستان تردد می کند و این امر باعث شده که تلاش برای ایجاد امنیت و حفظ جان مسافران بیشتر شود.
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز گفت: 300دستگاه امدادرسان، 350نیرو و 29راهدارخانه در طرح زمستانی فعالیت می کنند.
طرح زمستانی پلیس راه استان از بیستم آذرماه تا بیستم اسفندماه به مدت سه ماه در محورهای ارتباطی لرستان اجرا می شود.
این طرح به منظور جلوگیری از بروز حوادث و تلفات جاده ای و ارتقاء امنیت و حفظ جان مسافران صورت می گیرد.
پلیس راهور، یگان های ویژه و امداد، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آتش نشانی، فوریت های پزشکی، هلال احمر، امدادخودرو و دیگر دستگاه های امداد رسان در این طرح حضور دارند.
این طرح از بیستم آذر تا بیستم اسفند ادامه دارد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.