به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل فرهانی روز یکشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد بیان کرد: دانشگاه پیام نور مولود انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با سبک خاص پذیرش دانشجو ، مقوله آموزش عالی را در اختیار و دسترس همگان قرار داده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر این دانشگاه بیش از توسعه کمی ارتقاء کیفی رشته های تحصیلی را دستور کار دارد.
به گفته وی توسعه تحصیلات تکمیلی و ایجاد دوره های مشترک پیام نور با دانشگاه معتبر خارج از کشور از برنامه های اصلی دانشگاه پیام نور است.
فرهانی افزود: 11 استاد برگزیده دانشگاه های معتبر خارج از کشور مامور به راه اندازی دوره های آموزشی تحصیلات تکمیلی بین پیام نور با سایر کشورها مانند استرالیا و اروپا و برخی کشورهای مسلمان شده اند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اضافه کرد:توسعه رشته های تحصیلی بیش از گذشته نیازمند توجه تقاضای جامعه است و برخی از رشته های که در دهه 60 و 70 تاسیس شده تاکنون اشباع شده اند که باید مطابق با نیاز جامعه رشته های جدید تعریف می شود.
به گزارش ایرنا ، پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد در مساحت 12 هکتار با مجموعه ساختمان اداری، سوله ورزشی چند منظوره، گلخانه و ساختمان کارگاهی و آزمایشگاهی، 2 ساختمان آموزشی با مساحت 12 هزار متر مربع و اعتبار 110 میلیارد ریال احداث شده است.
در حال حاضر 80 رشته کارشناسی و 12 رشته کارشناسی ارشد در پردیس پیام نور خرم آباد تدریس می شود.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.