به گزارش خبرآنلاین لرستان، حبیباله خجسته پور افزود: استاندار لرستان متعلق به قوم لر است و به طور حتم درصورت همراهی و همدلی مردم می‌تواند در توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که استاندار لرستان بومی این استان نیست اولین کار انجام شده توسط ایشان کسب شناخت نسبت به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و در عین حال چالش‌های استان بوده است.

معاون استاندار لرستان با اعلام اینکه استاندار لرستان سفرهای شهرستانی خود را آغاز کرده‌ است، گفت: ایشان نه در ساعت اداری و نه در پشت میز بلکه در ساعات غیراداری و در پروژه‌ها و گوشه و کنار شهرهای استان برای کسب اطلاعات و گزارشگیری حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: استاندار لرستان در ابتدای مدیریت خود استان اعلام کردند که من به دنبال ایجاد پروژه جدید نیستم، بلکه برای احیای پروژه‌های بر زمین مانده با کمک نمایندگان مردم، مدیران، کارشناسان و آحاد مردم تلاش می‌کنم.

خجسته‌پور با بیان اینکه استاندار لرستان 100 پروژه عمرانی و اقتصادی را با توزیع شهرستانی جهت تکمیل شناسایی کرده‌ است، مطرح کرد: برای تکمیل و پیگیری برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها شورای دانا را که متشکل از نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار تشکیل داد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 806894
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.