به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی گفت: علاوه بر دوربرگردان های مورد نظر نماینده شهرستان بروجرد، سعی خواهیم کرد در جریان بازدیدهای میدانی نیز موارد مورد نیاز را احصاء و در ردیف اعتبارات امسال بگنجانیم.

شرفی با اشاره به محور بروجرد- اشترینان گفت: نصب نیوجرسی و روشنایی در این محور در دستور کار قرار دارد و در مجموع محور بروجرد- اشترینان ۱۵ کیلومتر است که ۸ کیلومتر آن نیازمند نصب نیوجرسی می باشد از این میزان تاکنون ۳.۵ کیلومتر اجرا و ۲.۵ کیلومتر آن نیز در ردیف بودجه امسال پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اجرای روشنایی در این مسیر در دو مقطع که قریب به یک کیلومتر به صورت دوخطه است، انجام خواهد شد.

در این دیدار عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مثبت راهداری و حمل و نقل جاده ای در محور اشترینان تقدیر کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: بهسازی و ایمن سازی محور اشترینان اقدامی شایسته بود که باعث رونق اشترینان و بهبود وضعیت نابسامان این محور شد.

گودرزی با بیان اینکه بیشترین مشکلات در شهرستان بروجرد در حوزه راههای روستایی است، گفت: برخی از راههای روستایی شهرستان عمر ۳۰ تا ۴۰ساله دارند و در این سالها از نظر حفظ و نگهداری چندان مورد توجه قرار نگرفته اند.

وی گفت: درحال حاضر محورهای روستایی جوجه حیدر، شب ماه، آطاهر و محور اسدخانی با چندین روستای موجود در این محور دارای مشکلاتی هستند که امیدواریم عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای نسبت به اصلاح این محورها تلاش کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای یک کیلومتر روکش آسفالت در محور دودانگه شد و گفت: از مهمترین پروژه های شهرستان بروجرد در حوزه راهداری، اجرای روشنایی محور اشترینان و جاده اراک است که قرارداد محور اشترینان پیش از ادغام راهداری و حمل و نقل منعقد گردیده است.

وی افزود: در رابطه با تسریع در روشنایی محور اشترینان، انتظار داریم در اسرع وقت عملیاتی شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 802348
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.