به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان در آیین آغاز به کار این استارتاپ در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: استفاده از ذهن های خلاق در توسعه اقتصاد پویا، تاثیرگذار بوده و ضامن تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان است.
مهرداد غضنفری این استارتاپ را یک رویداد فرادستگاهی دانست و گفت: باید تمام دستگاه‌های اجرایی از این رویداد حمایت کنند تا از اقتصادی پویا بهره مند شویم.
وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان جزئی از اقتصاد مقاومتی و پویا است، افزود: باید حاصل تلاش پژوهشگران را دید و مسیر مطمئنی برای توسعه پیشنهاد داد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان بیان کرد: پژوهشگران را باید سکه رایج در جامعه بدانیم چراکه حاصل کار آنان پیشرفت علمی خواهد بود و هر پیشرفتی محصول فکر پژوهشگران است.
وی با بیان اینکه استارتاپ ها در دنیا حرف اول را می زنند و ما به ناچار باید در این مسیر حرکت کنیم، گفت: از ذهن های خلاق در راستای اقتصاد پویا باید استفاده شود چراکه در گردشگری و کشاورزی استعدادهای فراوانی وجود دارد.
وی افزود: ایده ها باید به بازار کار معرفی شوند و مدیران دولتی برای تحقق این هدف تلاش کنند هرچند نیازمند جذب سرمایه گذار در این زمینه هستیم.
نخستین رویداد استارتاپی (ایدوکا)، استارتاپ گردشگری و کشاورزی لرستان از هشتم تا دهم آذر ماه سال جاری با همکاری بنیاد نخبگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد درحال برگزاری است.
٣٢١٠/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.