سید محسن انوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اقلیم بندی جدید شهرهای استان لرستان اواخر سال 94 اعلام شد و از آن زمان تاکنون تغییری در اقلیم بندی و نحوه محاسبه گازبهای مشترکین استان صورت نگرفته است.
وی افزود: اقلیم بندی مناطق جغرافیایی با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و پژوهشکده هواشناسی کشور صورت گرفته و بر این اساس شهرهای کشور تقسیم بندی می شوند.
به گفته وی با توجه به اینکه برخی مناطق استان از جمله سردسیرترین نقاط کشور به شمار می‌آیند، این تقسیم بندی مورد انتظار شرکت گاز استان لرستان نیست و پیگیری زیادی نیز در راستای تغییر این وضعیت صورت گرفته اما متاسفانه آخرین اقلیم بندی نیز که اخیرا اعلام شد، طبق روال قبلی است.
انوری افزود : اقلیم بندی کنونی شهرهای استان در بخش اقلیم سرد یک شامل شهرهای نورآباد ، مؤمن آباد ازنا و شول آباد الیگودرز می باشد.
وی اضافه کرد: در بخش اقلیم سرد 2 شهرهای ازنا ، الیگودرز ، دورود ، بروجرد ، زاغه ، چالانچولان ، اشترینان ، الشتر ، فیرزآباد ، دوره و ویسیان قرار دارند و اقلیم سرد سه هم شامل شهرهای خرم آباد ، کوهدشت و معمولان و اقلیم سرد چهار شامل شهر پلدختر می شود.
در حال حاضر بیش از 99 درصد جمعیت شهری و 75 درصد جمعیت روستائی لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.
9872/6060
خبرنگار: اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.