استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از منابع شناور ملی اعتبارات بیشتری جذب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به مطالب مطرح شده اظهار داشت: یکی از موارد مهم دستور کار این جلسه به طور متداول دستگاه ها استانی ارائه گزارش خود از جذب منابع ملی بود که قرار شد  در قالب منظم تری در جلسات آینده ارائه دهند.

استاندار لرستان در ادامه افزود: یکی از سیاست های اصلی ما این است که مدیران بتوانند از منابع شناور ملی اعتبارات بیشتری برای استان جذب کنند و امروز نیز مورد تایید قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح هایی که در کمیته های فرعی این شورا مطرح شده بود تصریح کرد: تعدادی طرح که در کمیته های فرعی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته بود مطرح شد همچنین در رابطه با واگذاری زمین برخی از طرح های عمرانی و اقتصادی تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار لرستان گفت: دو ردیف اعتباری مورد بررسی قرار گرفت که یکی مربوط به اعتبارات ماده 12 و در رابطه با مدیریت بحران بوده که بین شهرستان ها اعتبار آن توزیع شده است.

وی میزان اعتبار بحران را حدود 47 میلیارد تومان عنوان کرد که تا کنون توزیع شده است و بیان داشت: دیگر اعتبارات مربوط به جرائم راهنمایی و رانندگی است که 70 درصد آن به حوزه شهرداری ها و 30 درصد به دهیاری ها داده می شود.

خادمی تاکید کرد: اعتبارات هر چه سریعتر به دستگاه های یاد شده تخصیص یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.