به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان 30میلیارد ریال کمک‌های ارسالی استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه رسید.

به گزارش ایلنا اصلانی با بیان این مطلب، افزود: این مقدار هدایای ارسالی از محل کمک نهادها و ارگان‌های دولتی و هدایای مردم  نوع‌دوست استان لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه توسط شورای عالی مدیریت بحران جمع آوری و ارسال شده است.

مدیرکل ستاد بحران لرستان نیز گفت: اقلام تهیه شده بوسیله  97 دستگاه  کمپرسی، کامیون و تریلی در سه روز گذشته به استان کرمانشاه ارسال شده است.

آریایی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کمک‌ها که به‌صورت سازماندهی شده به مناطق زلزله زده  ارسال شده است، ده‌ها کامیون و  وانت بار نیز که همگی از کمک‌ها و هدایای مردمی تهیه شده بود به‌صورت خودجوش توسط مردم همیشه در صحنه و انسان دوستانه استان لرستان مستقیماً به مناطق آسیب دیده ارسال شد.

مدیرکل ستاد بحران لرستان با قدردانی از همه هم استانی‌های لرستانی که ظرف چند روز اخیر نهایت محبت و از خودگذشتگی و  ایثار را در کمک به زلزله زدگان از خود نشان دادند افزود: تقاضای ما از هم استانی‌های لرستانی این است که  کمک‌های خود را ترجیحا" به صورت نقدی به حساب شماره  99999 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی واریز کنند و کمک‌ها و هدایای غیرنقدی خود را نیز به پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت که در نقاط مختلف استان مستقر شده‌اند تحویل دهند.

اجناس جمع‌آوری شده سازماندهی شده و منظم در قالب کاروان و به صورت گروهی در تمام  مناطق آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه ارسال و توزیع می‌شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.