به گزارش خبرنگار ایرنا منوچهر ططری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پردیش پیام نور خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد در مساحت 14 هکتار با مجموعه ساختمان اداری،سوله ورزشی چند منظوره، گلخانه و ساختمان کارگاهی و آزمایشگاهی، 2 ساختمان آموزشی با مساحت 12 هزار متر مربع احداث شده است.
وی با بیان اینکه در این مجموعه 42 هزار مترمربع محوطه سازی انجام شده است اظهار کرد: این طرح نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل است.
ططری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با پیگیری سیستم آموزشی موفق سالانه آمار قابل توجهی از پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی و آزمون های استخدامی را به خود اختصاص می دهد، گفت: در این راستا علاوه بر افزایش کیفیت تحصیلی افزایش فضاهای آموزشی نیز در اولویت قرار دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: در حال حاضر تمام مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام نور استان دارای ساختمان های با کیفیت و مجزا هستند و ساختمان اجاره ای نداریم.
وی افزود: در حال حاضر 2 ساختمان از پبام نور بروجرد و نورآباد با انعقا تفاهم نامه جهت راه اندازی شرکت های دانش بنیان به پارک علم و فناوری واگذار شده است و در خرم آباد نیز یک ساختمان به شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شده است.
به گفته ططری در حال حاضر سه شرکت دانش بنیان فعال در این دانشگاه وجود دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: در حال حاضر 80 رشته گرایش کارشناسی و 12 رشته گرایش کارشناسی ارشد در پردیس پیام نور خرم آباد فعال است.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.