به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان در پیامی، فرا رسیدن اربعین حسینی را به تمامی انسان‌های آزاده جهان، به‌ویژه شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

سلام بر حسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش که اندو‌ه‌های دل را به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند.

اربعین سرور و سالار شهیدان از راه می‌رسد و رنگ عزا بر روح، جان و زندگیمان می‌نشاند که تقارن آن با حرکت کاروان‌های زیارتی از تمامی نقاط جهان و به ویژه عزاداران کشور عزیزمان ایران است که از همان روزهای آغازین محرم در سوگواری سالار شهیدان بوده‌اند.

حرکت پیاده خیل عظیم مشتاقان آن بزرگوار یکی از جلوه‌های بسیار زیبای اربعین حسینی است که حماسه‌ای وصف ناشدنی و منظره‌ای درک ناشدنی را می‌آفریند.

آنان که زیارت چند هزار نفره سابق را در این روز تحمل نمی‌کردند امروز نظاره‌گر حرکت سیل‌گونه و میلیونی عاشقان آن حضرت هستند. حرکتی که در واقع نماد استکبار ستیزی و استعمار ستیزی، آزادی خواهی و ذلت ناپذیری است.

بدینوسیله فرا رسیدن اربعین حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حجت‌ابن‌الحسن‌العسکری (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان تسلیت عرض نموده، امید که با توکل به ذات اقدس احدیت و تبعیت از قیام عاشورا و آموزه‌هایش، در همه عرصه‌ها موفق و منصور باشیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 785533
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.