وحید رشیدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای جلوگیری از آب گرفتگی مسیل‌های شهری 95 درصد لایروبی رودخانه داخل شهر و انهار موجود در شهر انجام و تمام جداول و کانال‌ها مانع برداری شده‌اند.
خرم‌آباد به‌عنوان شهری که در میان دره شکل‌گرفته و در مرکز آن نیز رودخانه‌ای بزرگ جاری است با هر بارندگی با سرازیر شدن آب از کوه‌های اطراف به سمت مرکز شهر با معضلی به نام آب‌گرفتگی مواجه می شود.
آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های شهر خرم‌آباد تنها به رودخانه و زیرگذرهای شهر محدود نمی‌شود چرا که این شهر با توجه به موقعیت توپوگرافی خاص خود از یک‌طرف و ضعف شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی از طرف دیگر هنگام بارندگی‌ها به معضلی برای شهروندان تبدیل می‌شود.
رشیدی در ادامه با تاکید بر ادامه نهضت آسفالت خیابانهای خرم آباد تا پایان سال گفت:تمهیداتی اندیشیده شده که سال آینده نهضت آسفالت به شکل عمومی تر و در سطح کلیه معابر مهم شهر اجرا شود.
وی افزود: برخی از مناطق مسکونی حاشیه شهر به صورت غیر مجاز و بدون رعایت ضوابط شهرداری ساخته شده اند که شهرداری تعهدی در قبال آنان ندارد با این حال سعی ما بر این است که اقداماتی را در راستای آسفالت و ساماندهی معابر این مناطق انجام دهیم.
9872/6060
خبرنگار: اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.