به گزارش خبرنگار ایرنا سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در پایان بازدید از 9 طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی این طرح ها از سال های پیش آغاز شده که متاسفانه از این طرح ها برخی متوقف شده اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر صنعت سیمان در سطح کشور دچار مشکلاتی است، بیان کرد:سیمان خرم آباد طرحی است که بخش زیادی از کارش انجام شده و مشکل تامین ارز و عمیلات فیزیکی تا حد زیادی انجام شده است.
به گفته وی مشکل عمده این طرح اختلافات بانک و سرمایه گذار وشرکا می باشد که با برگزاری جلسه ای مشکل حل و فصل خواهد شد.
استاندار لرستان ادامه داد: طرح نیروگاه برق استان پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و در حال اجرای مقدمات است و با پرداخت منابع ارزی طرح و رفع مشکلات اجرایی پیگیری خواهد شد که بهره برداری طرح های کوچک و بزرگ برق لرستان نه تنها برق استان حتی در توسعه صنعت کشاورزی تامین می شود بلکه بخشی از نیاز استان های همجوار حل می شود و در شبکه تولید برق کشور نقش ایفا می شود.
وی به طرح لاستیک سازی خرم آباد اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید به تعداد محدودی از استان ها مجوز داده شد که با سرمایه گذاری دارای اهلیت ایجاد شغل کنند که یکی از این طرح ها لاستیک سازی است.
استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت بهره برداری از این طرح ها در سطح استان بیان کرد: برخی عقب ماندگی ها در استان وجود دارد که بیشتر به دلیل شرایط موجود تحریمی و ارزی در کشور است و بخشی نیز به دلیل عدم تعامل برخی دستگاه های اجرایی بوده است.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.