به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس علیرضا کاکاوند اظهار کرد: هم اکنون تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستایی که در حال احداث هستند با روند خوبی پیش می‌روند.

وی اعتبار این تصفیه‌خانه‌ها را بیش از هشت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تصفیه‌خانه‌ها در روستای نورآباد، بدرآباد خرم‌آباد، گندمینه الیگودرز و چغابدار دورود قرار دارند.

کاکاوند یادآور شد: در دو روستای دربند ازنا و چمن‌سلطان الیگودرز نیز از محل بانک جهانی قرار است تصفیه‌خانه فاضلاب احداث شود که اعتبار آنها ۱۲ میلیارد تومان است و تا کمتر از دو سال آینده اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان خاطرنشان کرد: کار تصفیه‌خانه نورآباد تمام شده اما مردم روستای کفراج مانع از نصب پکیج آن شدند و حال این تجهیزات را به روستای بدرآباد منتقل کرده‌ایم.

وی افزود: فاضلاب این روستا جمع‌آوری شده و شبکه آن از زیر فرودگاه عبور می‌کند اما با فرودگاه دچار مشکل شده‌ایم چراکه اجازه نصب پکیج را نمی‌دهند و مجوز می‌خواهند. برای همین مکاتباتی داشتیم و سه سال است منتظر جواب آن هستیم.

کاکاوند با بیان اینکه نصب پکیج زمان زیادی نیاز ندارد و در صورت موافقت طی یک هفته انجام می‌شود، ادامه داد: روستای چغابدار دورود به شبکه شهر وصل شده و کار تصفیه‌خانه گندمینه الیگودرز مانده که البته شبکه و خط آن انجام شده است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 776439
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.