به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند ادامه داد: بر همین اساس توسعه کانون فرهنگی هنری ادب و توجه به اردوگاه 47 هکتاری آیت الله کمالوند خرم آباد که متاسفانه به خاطر کمبود اعتبار در آسیب است، در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی اشاره کرد: اردوگاه آیت الله کمالوند در مسیر عبور کاروانهای راهیان نور می باشد که سال گذشته نیز بیش از سی هزار نفر را در آنجا اسکان دادیم لذا ملی بودن در امور ورزشی و هنری حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص هوشمندسازی مدارس نیز اظهار داشت: قرار بود تا پایان برنامه پنجم همه مدارس هوشمند شود که سوای از سه هزار کلاس درس مناطق عشایری باید 7 هزار مدرسه را هوشمند کنیم.

خدانظر دریکوند با اشاره به بنده ه تبصره ماده 9 در قانون بودجه اذعان داشت: این تبصره به آموزش و پرورش این اختیار را می دهد که بتواند فضاهایی را که نیاز ندارد با هدف تجاری سازی تغییر کاربری دهد.

وی افزود: تجاری سازی مدارس به قصد درآمدزایی در بسیاری از استانها انجام شده است که در سطح آموزش و پرورش استان نیز موفق به اخذ مجوز لازم برای 230 مکان شده ایم که مراحل نهایی تغییر کاربری آن طی پروسه کمیسون ماده پنج تغییر کاربری و اخذ پروانه از شهرداری انجام خواهد گرفت.

دریکوند در پایان تاکید کرد: با تداوم یکساله این تبصره و تجاری سازی فضای بلااستفاده آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات این حوزه رفع خواهد شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 776169
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.