مدیرکل ستاد بحران استان لرستان از شروع اولین بارندگی‌های پاییزی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا آریایی با اعلام این خبر اظهار داشت: لازم است شهرداری‌ها شهرستان‌های استان لرستان در تکمیل و اتمام عملیات لایروبی رودخانه‌ها، مسیل‌ها و انهار درون شهری و ادارات راهداری شهرستان‌ها در پاک‌سازی و بازگشایی دهانه پل‌ها در جاده‌ها و محورهای ارتباطی بین شهری و روستایی تسریع لازم را به عمل آورند.

آریایی افزود: فرمانداران محترم نیز در فرصت باقی مانده ضمن تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها نسبت به انجام آخرین هماهنگی‌های بین دستگاهی و انجام تمهیدات لازم با هدف حفظ آمادگی در بین دستگاه‌های اجرایی امدادی اقدام کنند.
 
وی تاکید کرد: بازدید از انبارها و ماشین آلات سنگین راهداری در گردنه‌ها، بررسی وضعیت پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان لرستان در محورهای بین شهری و بررسی وضعیت تجهیزات و امکانات مستقر در واحدهای آتش‌نشانی و خدمات موتوری شهرداری‌ها ، برقراری کشیک شبانه روزی در دستگاه‌های اجرایی امدادی و ..... از اهم اقدامات است .
 
اداره کل مدیریت بحران استان لرستان نیز با شماره تلفن ثابت 33243928 و نمابر شماره 33244709 بصورت  "  شبانه روزی  "  آماده دریافت اطلاعات و اخبار و امدادرسانی به هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه و پدیده‌های طبیعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.