به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین قاسم متقی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی به دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار اعلام فرمودند که قطعا و یقینا آمریکا حمله یزیدی و جزیره ای علیه ایران را آغاز کرده است از این رو باید مراقب مکر و حیله آمریکا باشیم.
وی اظافه کرد: مقام معظم رهبری در ادامه فرمودند که آمریکا با عناصر اقتدار و قدرت ما در بخش‌های مختلف از جمله توان موشکی، اقتصاد مقاومتی و غیره مخالف است.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که باید مواظب القائات دشمن باشیم و بی اعتنایی به القائات دشمن جایز نیست.
حجت الاسلام متقی نیا یادآور شد: دشمنان می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس کنند.
امام جمعه موقت خرم آباد به سالگرد اعتراض امام راحل نسبت به لایحه کاپیتولاسیون در سال 1343 نیز اشاره کرد و گفت: امام (ره) نسبت به این لایحه اعتراض کردند و سالیان سال به خارج از کشور تبعیت شدند.
وی همچنین نبا بیان اینکه فاجعه انسانی امروز در میانمار و یمن رخ داده است و دنیا نظاره‌گر این فاجعه انسانی هستند ، افزود: امروز جلوی چشم یک و نیم میلیارد مسلمان، دولت‌های ریاکار و دروغگو این اتفاق رخ داده که ما از همه ملت ایران انتظار داریم که هر آنچه از دست آنها ساخته است به مردم یمن و میانمار کمک کنند.
وی به برگزاری همایش های خانواده در خرم آباد اشاره کرد و گفت: ما نباید خانوادها را دست کم بگیریم، زیرا خانواده‌ها هستند که می‌توانند افرادی را با اعتماد به نفس بالا و یا اعتماد به نفس ضعیف تحویل جامعه دهند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به سالگرد تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، سالگرد شهادت مصطفی خمینی فرزند امام خمینی اشاره کرد.
9872/6060
خبرنگار: اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.