فرماندار شهرستان دورود گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی به عنوان سرمایه های اجتماعی محسوب می‌شوند و می بایست مورد توجه قرار گرفته و تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان از دورود، ماشااله نعمتی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود خاطرنشان کرد: مدیران باید از توفیق مدیریت در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به آحاد جامعه بهره برداری کنند.

فرماندار شهرستان دورود بیان داشت: دانشگاه آزاد دورود با 103 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف شامل 3 رشته در مقطع دکترا، 29 رشته کارشناسی ارشد و 71 رشته کاردانی و کارشناسی با بیش از 3 هزار دانشجو و با وجود اساتید مجرب از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی رمز موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی دورود را همراهی این هماهنگی و همراهی این واحد با مجموعه اداری شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: در سایه این وحدت و انسجام شاهد پیشرفت‌هایی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء سطح علمی دانشگاه بوده ایم.

وی اظهار داشت: مسئولیت در هر پست و مقامی ماندگار نیست، اما عملکرد مثبت مدیران برای همیشه جاوید است به همین جهت مدیران باید از توفیق مدیریت در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به آحاد جامعه بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.