اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، بیژن سوری در همایش بزرگ پلیس با سران طوایف وریش سفیدان شهرستان پلدختر اظهار داشت: ریشه اصلی طلاق موارد زیادی از جمله بیکاری ، فقر و مسایل اقتصاد ناشی می‌شود که موجب تزلزل بنیان خانواده می‌شود. نیروی انتظامی دو وظیفه ایجاد امنیت و پیش‌گیری از وقوع جرم را بر اساس قانون اساسی بر عهده دارد که این دو بین این دو نهاد مشترک است.


رئیس دادگستری پلدختر، تعامل سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را تضمین کننده امنیت دانست و گفت: اگرمسئله امنیت و پیش گیری رعایت شود با اجرای عدالت فاصله زیادی وجود نخواهد داشت که این امر نیازمند هم‌کاری مردم ، دهیار ، شوراها و اشخاص دولتی و غیر دولتی است که همه باید نیروی انتظامی را در این راستا کمک کنیم.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایجاد عدالت و کم کردن فاصله طبقاتی بین غنی و فقیر نیاز به کمک همگانی دارد .

سوری نیروی انتظامی را بازوی دستگاه قضایی برای برقراری عدالت دانست و افزود: امنیت و سلامتی دو نعمت مجهول هستند که انسان تا آنها را از دست ندهد قدر نمی‌داند.

رئیس دادگستری پلدختر گفت:امروز در این دریای پرتلاطم ناامنی که وجود دارد مردم کشورمان شبانه روز مشغول فعالیت خود هستند که همه اینها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور مقتدر نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است که باید قدردان نعمت امنیت باشیم.


وی با بیان این که مظهر اقتدار نظم و امنینت پلیس است افزود: امنیت امروز مرهون حضور شبانه روزی نیروی انتظامی در درگیری‌ها و سرقت‌ها و غیره است.


سوری خاطرنشان کرد: بهترین مقوله که باید مورد توجه قرار گیرد پیش‌گیری از وقوع جرم است که جامعه روحانیت در این رابطه در ترویج فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر پیش‌گام باشند .


وی افزود: همه باید در مورد ایجاد امنیت احساس وظیفه کنیم و مردم و مسئولان در بحث پیش‌گیری از وقوع جرم تعامل داشته باشند و نباید تنها نیروی انتظامی مسئول برقراری امنیت بدانیم .

رئیس دادگستری پلدختر سطح هم‌کاری مجموعه انتظامی شهرستان با دستگاه قضایی را خوب ارزیابی کرد و افزود: الحق و الانصاف نیروی انتظامی در شهرستان پلدختر در بحث ارتقا امنیت و احساس امنیت در سطح شهرستان یکی از
دستگاه‌های موفق است .


وی تصریح کرد: کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان است که جای تقدیردارد.

سوری فرمانده انتظامی پلدختر را از فرماندهان لایق و شایسته استان لرستان دانست و گفت: با مدیریت سرهنگ عبدالوند فرمانده انتظامی شهرستان و با هم‌کاری امامان جمعه و دیگر مسئولان در برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نامنی و مشکلی ایجاد نشد.


وی با بیان این که پلیس این شهرستان از دستگاه‌های موفق در ارتقا امنیت است گفت: تعامل خوبی از آغاز فرماندهی سرهنگ عبدالوند بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برقراراست که دادگستری به عنوان یک مجموعه خود را جدا از نیروی انتظامی نمی‌داند و تعامل بین این دو نهاد امنیت را درجامعه تحکیم می کند.


رئیس دادگستری پلدختر با تاکید بر این که تلاش شبانه روزی و خدمات نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست افزود: پلیس و دستگاه قضایی در کنار هم می‌توانند منشا امنیت پایدار در تمام حوزه‌ها برای مردم و جامعه باشند و دستگاه قضایی با تمام توان از نیروی انتظامی حمایت می‌کند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 761557
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.