به گزارش خبرآنلاین لرستان، خجسته پور با اشاره به نگه‌داری آثار دفاع مقدس در انتقال ارزش‌ها به آیندگان گفت: آثار دفاع مقدس به عنوان یادمان‌هایی برای معرفی ارزش‌ها و فرهنگ ایثارگری جوانان این مرز و بوم به نسل آینده استفاده شود.

وی افزود: آثار معنوی دفاع مقدس نیز دارای ارزش و فرهنگ است که چگونه انسانها جان خود را داوطلبانه فدا کردند و این نیز وظیفه ماست که آن را حفظ کرده و به نسل آینده انتقال دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به رشادت‌های جوانان لرستان در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ما در راستای دیدنی بودن نبردهای رزمندگان لرستان و معرفی حماسه‌های دلاوران لرستان کم‌کاری کرده‌ایم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر دیدنی بودن رزم مردم لرستان، افزود: خصوصیت مردم لرستان این است که به ‌دنبال مطرح کردن و تبلیغ کردن نیستند.

خجسته‌پور اضافه کرد: تبلیغ دفاع مقدس تبلیغ فرهنگی است ماندگار که برای آیندگان این سرزمین بعنوان افتخاری بزرگ یاد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه باید برنامه‌های هنری در راستای معرفی رزمندگان لرستان تهیه شود، افزود: رزمندگان پرآوازه لرستان در برابر دشمن هرگز سر تعظیم فرود نیاوردند اما نتوانستیم مانند دیگران درست تبلیغ کنیم، لذا باید راه‌های نوینی در جهت معرفی فرهنگ دفاع مقدس لرستان به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر ایجاد حساسیت برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: مدیران سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خدمات زیادی در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان انجام دادند.

خجسته‌پور تاکید کرد: در راستای معرفی ارزش‌ها به‌طور عام و معرفی ایثارگری‌های لرستان به‌طور خاص تمام مسئولان و نیروهای مسلح و مردم باید از همه ابزارها و ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 760907
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.