به گزارش ایرنا، وحید رشیدی عصر روز شنبه در نشست شورای مدیریت دفع آب‌های سطحی شهر که با حضور معاونین، مدیران مناطق و سازمان‌ها در سالن جلسات شهرداری خرم‌آباد برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی استان، از فردا بارندگی‌ها آغاز می‌شود.
وی افزود: لازم است قبل از آغاز بارندگی ها و در راستای مهار آب‌های سطحی ، رودخانه‌ها لایروبی و پمپ‌های زیرگذرها آماده کار باشند.
شهردار خرم‌آباد قطع سرشاخه های خشکیده درختان را از دیگر اقدامات لازم پیش از آغاز بازندگی دانست و خاطرنشان کرد: سرشاخه‌های خشکیده درختان براثر باد، طوفان و باران شکسته شده و با افتادن در سطح معابر سبب ایجاد خطراتی برای عابرین و همچنین جمع شدن ضایعات و مواد آبرفتی در سطح معابر می شوند.
وی با تاکید بر لزوم بهسازی و یا تعویض پمپهای واقع در زیر پلها و زیرگذرها توسط سازمان آتش نشانی یادآور شد: با توجه به تجهیزات اندک و ناکافی سازمان آتش‌نشانی باید هر چه سریعتر ترتیبی اتخاذ گردد که پمپ های استاندارد به صورت مدت دار از شرکتهای طرف قرارداد خریداری شود.
رشیدی در ادامه با تاکید مجدد بر لزوم آماده‌باش نیروهای خدمات شهری و افراد دخیل در حوزه آبهای سطحی گفت: از مدیران مناطق و معاونت خدمات شهری درخواست می‌شود تمام پرسنل خود اعم از نیروهای اداری، عمرانی خدمات شهری را در فعالیتهای مربوط به دفع آب‌های سطحی مربوط به سیلاب ها و بارندگیها به میدان بیاورند
وی در پایان عنوان کرد: مسئولیت اتفاقات، مسائل، مشکلات و بحرانهای احتمالی هر منطقه بر عهده مدیر آن منطقه است و در صورت مشاهده هرگونه سهل انگاری و قصوری با مدیر مربوطه به شدت برخورد خواهد شد.
9872
خبرنگار: اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.