به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بروجرد برگزار شد افزود: دین اسلام امنیت را یکی از اصول اصلی زندگی بشر می داند.
وی با اشاره به اینکه برای تامین امنیت نیاز به تقویت نیروی انتظامی داریم ، گفت: نقش نیروی انتظامی در پاسداری از ارزشهای اسلامی انقلاب بر کسی پوشیده نیست و بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی به فرموده فرماندهی کل قوا ، پاسداری از ارزشهای اصیل الامی و انقلابی است.
به گفته وی نیروی انتظامی در اجرای ماموریتهای خود باید رافت و مهربانی داشته باشد و با اقتدار با مجرمان و قانون شکنان برخورد کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه مردم با دیدن نیروی انتظامی و پلیس خوشحال می شوند اظهار کرد: در مقابل مجرمان و خلافکاران با دیدن اقتدار پلیس هراسان می شوند و این موضوع یکی از ویژگی های پلیس است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه پلیس جلب اعتماد مردمی است گفت: امروز نیروی انتظامی از اعتماد بزرگ مردمی برخوردار است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا مسئولان این نیرو به بیان عملکرد نیروی انتظامی پرداخته و مردم را با دستاوردهای نیروی انتظامی آشنا کنند.
وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای مسلح به جزیره ای امن در منطقه تبدیل شده است و به طبع آن شهرستان بروجرد به واسطه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در امنیت کامل به سر می برد.
به گزارش خبرنگار ایرنا صبحگاه مشترک نیروی های مسلح شهرستان بروجرد با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و فرماندار و امام جمعه اشترینان در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
/6060/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.