به گزارش خبرآنلاین لرستان، حبیب جمشیدی با اشاره به عملکرد شش ماهه راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در حوزه ایمنی راهها گفت: در شش ماهه سال ۹۶ در حوزه ایمنی راههای استان تلاشهای زیادی صورت گرفته که اتمام عملیات خط کشی سرد در ۸۰۰ کیلومتر از راههای مواصلاتی نمونه ای از این اقدامات است.


وی با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۸۱۱کیلومتر از حفاظ ایمنی میانی راههای استان لرستان ارتقا یافته است٬ افزود: همچنین در این مدت دو هزار و ۳۵۰عدد علائم ایمنی در سطح راههای استان نصب و به روزرسانی گردیده است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از نصب ۴۲مترمربع تابلوی اطلاعاتی، ایمن سازی سر گاردریلهای موجود به تعداد ۱۴۵عدد و ارتقاء عملکرد حفظ سیستم روشنایی به طول ۷ هزار متر به عنوان گوشه های دیگری از عملکرد این معاونت در بخش ایمنی راهها یاد کرد.


وی گفت: در شش ماهه امسال طرح روشنایی در طول ۱/۵کیلومتر از راههای استان اجرایی شده که در حال حاضر ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

جمشیدی از ایمن سازی شیب حاشیه راه در طول ۱۳۰کیلومتر از راههای استان خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰نقطه پرتصادف در محورهای استان شناسایی و حذف شده است.


وی با تاکید بر برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه خاطرنشان کرد: در شش ماهه سال جاری ۱۶۲مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان شناسایی شده که در این رابطه تاکنون برای ۱۳۳ مورد اخطار صادر و در ۳۵مورد نیز برخورد جدی با متخلفان صورت گرفته است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از جمع آوری ۳۷عدد تابلو غیرمجاز در راههای استان خبر داد و تصریح کرد: ان شاءالله با تلاش مجموعه همکاران در مدت باقی مانده از سال ۹۶ خدمات بهتری به مردم شریف استان ارائه خواهیم کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 757663
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.