به گزارش خبرآنلاین لرستان، آیت الله میرعمادی با استناد به روایات اسلامی سجایای اخلاقی و جهادی حضرت سیدالشهدا (ع) را آیینه تمام نمای پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) عنوان کرد و افزود: این امام بزرگ الگوی حریت و آزادی ست که تا ابد قیام او الگوی و اسوه جهانیان است.

 وی تاکید کرد: امام حسین (ع) الگوی قیام و مقاومت بود که با قیامش ظالمین را رسوا کرد لذا باید این مساله را مد نظر قرار دهیم که همواره ابراز نفرت از ظلم و ظالمین باید در دستور کار مسلمین قرار گیرد و هرگز تسلیم ظلم و حکومت های فاسد نشویم.

  نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد: کربلای حسینی آغوشش برا برای همه مسلمین جهان باز کرده و مراسم روز عاشورا و پیاده روی اربعین نیز اقتدار شیعیان را به رخ دنیا می کشد.

 وی با اشاره به تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مقاومت، محسن حججی افزود: دیدید که محسن حججی پرورش یافته مکتب امام حسین چه غوعایی به پا کرد!تشییع جنازه این شهید گرانقدر مملو از خیل عظیم جمعیت ایران و فریاد یا حسین بود که تکرار مکتب حسین بن علی را فریاد می زد لذا مکتب حسین هنوز زنده است و با هر شهادت روح تازه ای بر کالبد جامعه می دمد.

 میرعمادی تاکید کرد:در مراسم تشییع شهید حججی مردم ما یکدست و یکپارچه شدند حتی کسانی در بین جمعیت بودند که مسلمان نبودند اما همچون شما به حریت و جوانمردی شهید حججی که درس حریت و جوانمردی را از امام حسین (ع) آموخت،عشق می ورزیدند.

 آیت الله میرعمادی شرکت در مراسم سواگواری سالار و سرور شهیدان را ضروری و نشان ارادت به خاندان عصمت و طهارت عنوان کرد و با اشاره به گل مالی و عزداری های خاصه لرستان در روز عاشورا گفت: ما هر چه خود را برای خدا و خاندان اهل بیت کوچک کنیم خدا ما را بزرگتر می کند و این حضور عزت، نعمت و افتخاری برای ما شیعیان است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان مردم استان، پایلوت اقتصاد مقاومتی بودن لرستان را امری مهم عنوان کرد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی در استان لرستان مستلزم به کارگیری مدیریت جهادی، همکاری و هماهنگی همه مدیران دستگاه های اجرایی استان است.

 وی با بیان شعار مقام معظم رهبری که امسال سال تولید و اشتغال است، گفت: مورد خطاب مقام معظم رهبری در این شعار همه مدیران دستگاه های اجرایی می باشند و هر دستگاهی در پایان سال باید گزارش ارائه دهد که چه میزان اشتغالزایی و تشویق به امر تولید و یا اشتغال داشته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 753434
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.