به گزارش ایرنا مهرداد فتحی بیرانوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی­ گشت و کنترل در حوزه استحفاظی و با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا یک باند زنده گیری سهره متشکل از دو نفر دستگیر و از آنها تعداد 9 قطعه سهره، چهار عدد قفس، یک عدد تور سهره گیری و یک عدد انبار جوجه کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: پرونده این متخلفین جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان ارجاع و وسایل نامبردگان طبق ماده 14 قانون شکار و صید توسط سازمان توقیف و تا خاتمه رسیدگی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگه داری می شود.
فتحی بیرانوند ضمن اعلام برخورد قاطع با متخلفین از تمامی دوست داران محیط زیست خواست تخلفات زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع دهند.
منطقه سفید کوه ازنا در فاصله 10 کیلومتری شهرستان ازنا از توابع استان لرستان واقع شده و به علت عبور جاده اصلی ازنا - دورود از میان تنگه ای به نام تنگه کاروان سرا این ناحیه به دو منطقه کوهستانی، به نام سفیدکوه بزرگ و سفیدکوه کوچک تقسیم شده است و نام خود را به خاطر کیفیت و درخشندگی بالای سنگ های چینی و کریستال موجود در این عرصه طبیعی به خود اختصاص داده است.
مهمترین اخبار لرستان ، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنای لرستان به نشانی irnalorestan@ در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.