به گزارش خبرنگار ایرنا قاسم جان بابایی روزسه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله بروجردی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به اینکه بروجرد دارای 2 بیمارستان قدیمی با قدمت بالای 60 سال است به صورت جدی پیگیربهره برداری کامل ازبیمارستان آیت الله بروجردی هستیم.
وی با اشاره به تامین نیروی انسانی بیمارستان آیت الله بروجردی افزود: مجوز جذب تعدادی ازنیروهای خدماتی و پشتیبانی به دانشگاه علوم پزشکی استان داده شده که با برگزاری آزمون انجام می شود.
معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه جذب 100 نیروی پرستاررا برای این بیمارستان لحاظ کرده که ازبین افرادی که درآزمون امتیاز لازم را کسب کنند به کار گیری خواهند شد.
جان بابایی ادامه داد: موضوع آموزشی شدن بیمارستان آیت الله بروجردی درحوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت مطرح شده است وازتبدیل بیمارستان درمانی به آموزشی به عنوان یک امتیازاستقبال می شود.
وی گفت: زمان نهایی افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی به دلیل اینکه ازراه و شهرسازی هنوزتحویل گرفته نشده مشخص نیست.
عملیات احداث بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی از سال 1385 در پنج طبقه با مساحت 19 هزار مترمربع در حال ساخت است.
بیمارستان230تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس، 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.
شهرستان بروجرد با بیش از 350 هزار تن جمعیت دارای سه بیمارستان دولتی و 2 بیمارستان خصوصی است.
6052/7190/7273 خبرنگاران: آمنه صارمی - علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.