به گزارش ایرنا آیت الله سید احمدی میرعمادی در آین تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید لرستان در سالن همایش های استانداری افزود: باید به دنبال اعتدال باشیم و از افراط و تفریط خودداری کنیم چراکه کشور همواره از افراد و تفریط ضربه خورده است.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مدیریت کارآمد مدیریتی توام با معنویت، تخصص و آگاهی است، گفت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی کار بسیار دشواری است و لازم است برای موفقیت در این مسئولیت ها از خداوند متعال طلب کمک کنیم.
وی با بیان اینکه هر آنچه در نظام اسلامی داریم از دفاع مقدس و برخواسته از ماه محرم است، اظهار کرد: خداوند متعال برای موفقیت در هر امری و غلبه بر همه مشکلات دستور داده است که از نماز و صبر کمک بگیریم.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه برای موفقیت در مسئولیت ها باید از نیروی درونی و بیرونی کمک گرفته شود، گفت: نیروی درونی که به ما قوت می دهد مساله روحیه صبر و استقامت و روحیه انقلابی است و نماز هم نیروی بیرونی است.
وی با بیان اینکه نماز ارتباط انسان با خداست، افزود: هرکس رابطه خود را با خدا اصلاح کند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح می کند.
امام جمعه خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از هوشنگ بازوند استاندار سابق لرستان گفت: بازوند شخصیتی دوست داشتنی، متدین ، متواضع و خوش اخلاقی است که حسن اخلاق وی برای همه آشکار بود.
وی افزود: شخصیت کاری و مدیریتی بازوند بیانگر توانمندی و کارآمدی وی است و در این مدت با مدیریت جهادی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش زیادی کرده است.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بازوند برای پیشرفت استان قدم های خوبی برداشته است، گفت: بازوند کارنامه قابل قبول و قابل تحسینی در استان لرستان داشته است و مردم قدرشناس لرستان کارهای وی را فراموش نمی کنند.
وی افزود: امید است از ظرفیت های آقای خادمی استاندار جدید نیز به خوبی استفاده شود.
وی با بیان اینکه مردم انتظار خدمت از مسئولان دارند، اظهار کرد: مدیریت در نظام اسلامی امانت برای خدمت کردن است و باید بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتخاب این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از کارهای مربوط به اقتصاد مقاومتی در لرستان انجام شده و بخش دیگر باید توسط استاندار جدید پیگیری شوند.
وی با اشاره به اینکه به طور قطع همکاری همه رمز موفقیت برای استاندار جدید لرستان است، افزود: بودن در میان مردم ولایتمدار لرستان افتخار است چرا که این مردم دین خود را به انقلاب و کشور ادا کرده اند.
سید موسی خادمی عصر دوشنبه با حضور وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و از زحمات هوشنگ بازوند استاندار قبلی لرستان تقدیر شد.
1920/3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.