به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی لرستان که با حضور رستم وندی قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی برگزار شد، از سکونت های غیر مجاز به عنوان چالش اجتماعی یاد کرد و افزود: چالش های اجتماعی امروز مشکل جدی هستند که همه مسئوولان برای حل آنها همت کنند..
وی همچنین اظهار کرد: امروز عملا استارت محرمیت زدایی در بحث چالش های اجتماعی در شهرستان دلفان لرستان زده شده که همه مدیران باید همراهی کامل را با اجرای این طرح داشته باشند.
به گفته وی در راستای حل مشکل چالش های اجتماعی و محرومیت زدایی مردم باید پای کار باشند، زیرا اگر این چالش ها برطرف نشوند ممکن است به آسیب های فرهنگی تبدیل شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان نیز در این جلسه گفت: توجه دولت تدبیر و امید به لرستان به ویژه مناطق محروم قابل تقدیر است.
حبیب الله خجسته پور افزود: یکی از برنامه های وزارت کشور شناسایی مناطق محروم از لحاظ آسیب های اجتماعی است که شهرستان دلفان در لرستان به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.
وی افزود: مهمترین آسیب های لرستان حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد و خودکشی است.
خجسته پور همچنین گفت: روز گذشته تیم خیرین کشوری به همراه قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی از مناطق محروم دلفان بازدید کردند که امیدواریم این بازدید در رفع محرومیت از این منطقه مثمر ثمر باشد.
6060
خبرنگار:الهیارمحمودی فر **انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.