سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در همایش تجلیل از موفق‌ترین فعالان راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: تعالی و رشد سپاه لرستان درزمینهٔ اعزام زائران راهیان نور بسیار خوب و ازنظر کمی و کیفی در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی افزود: در 26 شهر کشور هم‌وطنان اهل سنت واقعه غدیر خم را بازسازی کرده و این در حالی است که غدیر را نباید فراموش کنیم چراکه غدیر سمبل امامت و ولایت است.

رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه مقررشده در 143 نقطه کشور واقعه غدیر بازسازی شود، عنوان کرد: غدیر چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد.

سردار سلیمانی یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان را حضور درصحنه‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس بستری برای ترویج همه فداکاری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ما با حضور درصحنه‌های انقلاب روحیه استکبارستیزی را تقویت کرده و اندیشه‌های امام راحل را اجرا می‌کنیم.

رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان نظام خدشه‌داد کردن اندیشه‌های امام است، اظهار داشت: اندیشه‌های امام (ره) در قلب همه ما جای دارد و از آن محافظت می‌کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به عملیات دفاع مقدس بیان کرد: لرستانی‌ها در عملیان کربلای 5 نقش‌ زیادی داشتند و افتخارات آن بر پیشانب این رزمندگان می‌ماند.

وی افزود: عملیات کربلا 4 نیز راه‌گشای عملیات کربلای 5 بود و لرستانی‌ها بازهم در آنجا درخشیدند و افتخارش را برای خود کسب کردند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 736882
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.