به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف برنامه جامع مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) و جلوگیری از خطرات و خسارات احتمالی و لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه، عملیات ممیزی 66 واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی خرم آباد شماره (1) و (2) و بروجرد (1) در سال گذشته انجام شده و همچنین ممیزی 40 واحد در سال جاری در نظر گرفته شده است.


وی گفت: طرح ممیزی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی برای واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرکهای‌ صنعتی خرم آباد شماره (1) و (2) و بروجرد با هدف ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست اجرا شده که تاکنون برای 66 واحد صنعتی فعال فرایند ممیزی (HSEE) انجام گرفته است.


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان افزود: تهیه شناسنامه (HSEE) شهرک صنعتی بروجرد، شناسایی کانون‌های مستعد خطر در شهرک شناسایی واحدهای صنعتی حساس و پر خطر از حیث ایمنی، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز در حوزه (HSEE) جهت پرسنل واحدهای صنعتی، خرید 5 دستگاه خودروی آتش نشانی برای شهرکهای صنعتی خرم آباد شماره (1) ، (2) ، بروجرد، دورود، منطقه ویژه اقتصادی، در سنوات گذشته از جمله مهمترین اقدامات در حوزه مدیریت (HSEE) این شرکت است.


رازانی ادامه داد: همچنین در صدد هستیم یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای شهرک صنعتی الیگودرز تا پایان سالجاری خریداری نماییم.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 736175
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.