به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با تبریک عیدسعید غدیر خم اظهار کرد: غدیر خم بزرگترین واقعه تاریخ اسلام و سرچشمه همه ارزش ها و نیکی ها است.
وی با بیان اینکه عید غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر بشریت است افزود: غدیر پیوند نبوت با امامت است.
وی گفت: عید سعید غدیر خم تعیین الگوی همیشگی حکومت اسلامی و پایه حکومت است که نشان می دهد اداره مملکت باید بر اساس عدل و داد و آموزه های دینی باشد.
امام جمعه پلدختر اظهار کرد:هدف از برپایی جشن غدیر ، استمرار حکومت اسلامی در سایه ولایت است که در عصر غیبت امام زمان (عج) از ولایت مطلقه فقیه اطاعت شود و چنانچه کسی تبعیت نداشته باشد در حکومت امام عصر (عج) جایگاهی ندارد.
حجت الاسلام سوری خاطر نشان کرد: همه باید در بزرگداشت عید غدیر که هویت و شناسنامه شیعیان است تلاش کنند و جایگاه آن را برای جوانان تبیین کنند.
در پایان نماز گزاران پلدختری جهت محکوم کردن جنایات دولت میانمار و کشتار مسلمانان بی دفاع و بی گناه در سکوت بین المللی دست به تظاهرات زدند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای کوبنده مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن اقدام های وحشیانه ارتش میانمار علیه مسلمانان را محکوم کردند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.