به خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: مهم‌ترین شیوه برای پیشگیری از حوادث ارائه برنامه‌های آموزشی است که بیشترین نقش را در زمینه مدیریت بحران ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه دراین راستا یک دوره آموزشی عملیاتی اطفاء حریق بصورت تئوری و عملی برگزار گردید، افزود: دوره آموزشی اطفاء حریق با هدف ارتقاء سطح آگاهی شاغلین واحدهای صنعتی جهت شناسایی انواع حریق، انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق، با همکاری آتش نشانی شهرستان دورود به مدت یک روز برگزار شد


بختیار رازانی گفت: در این دوره که 24 نفر از صنعتگران شهرک صنعتی دورود حضور داشتند ضمن آشنایی با پدیده آتش سوزی، راهکارهای مقابله با حریق و اطفای آن به صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.


وی تصریح کرد: در پایان دوره آموزشی مانور آتش نشانی و اطفاء حریق نیز در جهت بالا بردن ضریب امنیت شهرکها، توان سنجی، آمادگی و آموزش نیروهای آتش نشانی در زمان حریق و حوادث مشابه برگزار شد .


رازانی در ادامه بیان داشت: دستاوردهای این مانور عبارت بود از: آشنایی کامل نیروهای آتش نشان مستقر در شهرک با این نوع حریق و روش های مقابله با آنها، آموزش کامل استفاده از امکانات آتش نشانی موجود در ایستگاه و نحوه کار با تجهیزات خودرو آتش نشانی و همچنین شناسایی نقاط و گلوگاه های حساس و حادثه خیز شهرک.


رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اعلام داشت: از مجموع شهرکهای صنعتی استان 5 شهرک صنعتی خرم آباد شماره 1 و 2 ، بروجرد ، دورود و منطقه ویژه اقتصادی ازنا دارای ماشین آتشنشانی ، ساختمان آتش نشانی و همچنین پرسنل آتش نشانی می باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731748
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.