به گزارش خبرآنلاین لرستان، حسین سلاح ورزی افزود: در دولت یازدهم تورم 37 درصدی هشت درصد کاهش پیدا کرد و علی رغم اینکه همه ناظران و تحلیلگران این میزان کاهش را تایید می کنند باز هم عده ای با استناد به اینکه چیزی ارزان نشده موافق این امر نیستند.


سلاح ورزی ادامه داد:در پاسخ به آنان باید گفت:کنترل تورم و کاهش نرخ تورم به معنای ارزان شدن نیست بلکه به معنای کنترل سرعت افزایش قیمتهاست.


رییس اتاق بازرگانی لرستان اعلام کرد: طبق بررسی ها و مطالعات تلفیقی طی پنجاه سال گذشته استان لرستان با وحود اینکه 1/7 درصد مساحت و 0/2 جمعیت کشور را تشکیل می دهد باید در میانه جدول کشور می بود ولیکن همیشه سهم استان لرستان در انتهای جدولهای شاخص اقتصادی کشور بوده است.


سلاح ورزی در ادامه تاکید کرد:البته لازم به ذکر است طی چهار سال گذشته نیز از لحاظ افزایش درآمد و بهبود نرخ اشتغال شاهد رشد اقتصادی خوبی در استان بوده ایم.


رییس اتاق بازرگانی استان در خاتمه سخنان خویش تصریح کرد: اما باز هم اذعان می داریم، رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری استان نیاز به بهبود دارد و جایگاه عادلانه لرستان در میانه جدول شاخص های اقتصادی کشور است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730459
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.