به گزارش ایرنا، جعفر بدری روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر اطلاعات در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: قسمت عمده مشکلات مرتبط با واحدهای تولیدی و مشکلاتی مرتبط با سرمایه گذاری در این واحدها بر اثر تصمیمات مقطعی است که این واحدها را دچار ناکارامدی و مشکلات کرده است.
وی اضافه کرد: این توقع وجود دارد که مسئولین اقتصادی کشور تصمیماتی اتخاذ کنند تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی در سایه ارایه برنامه های بلندمدت دچار مشکلال نشوند و بتوانند فعالیت کنند.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تصمیماتی مانند نرخ سود 15 درصدی در نظام بانکی ، گفت: قبل از اینکه برای منابع تعیین تکلیف شود و راههای مصرف منابع مشخص شود دولت تصمیماتی برای کاهش سود سپرده می گیرد در نتیجه آن مردم سپرده های خود را از بانک ها بیرون می کشند.
بدری اظهار کرد: در نتیجه چنین اقداماتی بطور ناگهانی سرمایه گذار با شرایطی روبرو می شود که همه مواد اولیه خود را به علت گرانی خرید از دست می دهد و هم بازار مصرف خود را نمی تواند تامین کند.
وی با شاره به راه اندازی کمیته قضایی سرمایه گذاری در لرستان گفت: این کمیته در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی راه اندازی شده که آثار خوبی هم داشته است.
1920/6060
خبرنگاران:محمد یاراحمدی - مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.