به گزارش ایرنا جعفر بدری شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران استان لرستان در اتاق بازرگانی شهرستان خرم آباد ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: امروز باید توجه ویژه ای به مطالبات واحدهای فعال تولیدی صنعتی در استان لرستان شود.
وی اظهار کرد: دولت باید توجه ویژه ای به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشد و در راستای نرخ سود سپرده های بانک ها بازبینی کند.
این مسئول بر لزوم تسهیل در فرآیند ثبت شرکتها در اتاق بازرگانی استان لرستان تاکید کرد و افزود: یک نفر از طرف اتاق بازرگانی به عنوان رابط این کار معرفی شود.
بدری گفت: به دادستان ها و روسای دادگستری های شهرستان های استان لرستان اعلام کرده ایم که با مدیران واحدهای تولیدی فعال دچار مشکل سخت گیری نکنند.
رئیس کل دادگستری لرستان افزود: تملک واحدهای تولیدی توسط بانکها جز ویرانه هیچ سودی برای واحدهای تولیدی به دنبال ندارد، از این رو این تملکها باید نتیجه ‌بخش باشند.
وی با تاکید بر لزوم آشنایی مدیران واحدهای تولیدی به قانون و مقررات قضایی اظهار کرد: مدیران واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی باید رابطه خود را با قضات ویژه بیشتر کنند و قضات پرونده های اقتصادی باید از نزدیک بازدیدهایی از واحدهای تولیدی داشته باشند.
وی افزود: جریمه های سنگین و هزینه‌ های هنگفت باعث می‌ شود که مدیران واحدهای تولیدی در بخش های مختلف با مشکل مواجه شوند.
بدری با بیان اینکه کمیته های حمایت قضایی از سرمایه گذاران در شهرستانهای بروجرد و دورود باید فعال شوند، گفت: از مسئولان شرکت های آب، گاز، برق و غیره انتظار داریم در راستای حمایت از واحدهای تولیدی بدون هماهنگی خدمات خود را قطع نکنند.

** استفاده از محصولات داخل استان در اولویت ادارات لرستان باشد
دادستان عمومی و انقلاب استان لرستان نیز با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات داخل استان گفت: دستگاه های اجرایی لرستان از محصولات واحدهای تولیدی داخل استان برای رفع نیاز خود استفاده کنند.
سعید رازانی افزود: اتاق بازرگانی کشور و به تبع آن لرستان باید اقدامی اساسی برای کاهش جرائم و تغییرات تسهیلات بانکی انجام دهد.
وی با بیان اینکه تلاش بر این است هیچ خللی در روند تولید واحدهای تولیدی لرستان ایجاد نشود، اظهار کرد: برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران شعبه ای در بخش های کیفری و حقوقی راه اندازی شده است.
3022
خبرنگار: اله یار محمودی فر ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.