به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود علوی عصر چهارشنبه در جمع مردم خرم آباد در حوزه علمیه کمالیه افزود: مقام معظم رهبری از امنیت موجود در کشور در دولت یازدهم به عنوان امنیت پایدار نام بردند.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم خدمات خوبی به مردم ارائه کرد، اظهار کرد: امنیت پایدار با تلاش نیروهای قضایی، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج تحت رهبری مقام معظم رهبری به دست آمده است.
وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم وجود اتحاد بین مردم و مسئولان و انجام خدمات صادقانه به مردم گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: امسال هفته دولت مقارن با شروع کار دولت دوازدهم، ملاقات اعضای دولت و مقام معظم رهبری و استفاده از بیانات معظم له بود.
حجت الاسلام علوی با بیان اینکه دولت یازدهم در شرایطی دشوار، کشور را به دست گرفت، اظهار کرد: پایین بودن قیمت نفت، نبود امکان جابه جایی پول، رکود، و مبادله نفت با دارو و غذا شرایط را بسیار دشوار کرده بود.
وی مشکلات بیمه و کشتی رانی و افزایش قیمت ها را از مشکلات دولت یازدهم هنگام آغاز به کار این دولت دانست و افزود: امروز دولت فرصت خدمتگزاری بیشتری دارد که لازمه آن برادری، وحدت و دست به دست هم دادن است.
وزیر اطلاعات با اشاره به توصیه قرآن کریم به همکاری گفت: نبود همکاری باعث متضرر شدن مردم می شود.
وی افزود: احادیث و روایات مردم را بر دوری از درگیری و اختلاف توصیه می کنند چراکه ملتی که دچار اختلاف باشد انرژی خود را به جای سازندگی با اختلاف هدر می دهد و هیچ عزتی بدست نمی آورد.
حجت الاسلام علوی با بیان اینکه هرچه حکومت ها برای مردم کم خرج تر باشند راحت تر می توانند در روز قیامت پاسخگو باشند، گفت: ما صاحب این مسئولیت ها نیستیم چراکه طبق روایات این مسئولیت ها امانت الهی هستند.
وی با قدردانی از تلاش مسئولان استان لرستان به ویژه استاندار افزود: حضور در جمع مردم لرستان موجب افتخار است چراکه قوم لر در طول تاریخ خدمات ارزشمندی به ایران ارائه کرده اند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.