به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند استاندار لرستان ظهر روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی لرستان که در محل سالن همایش های نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: در نتیجه اقدامات و برنامه ریزی های شورای تامین و نیروی انتظامی استان لرستان احساس امنیت در این استان 25 درصد رشد داشته است.
وی افزود: ارتقای امنیت و احساس امنیت در لرستان باعث ایجاد زمینه برای سرمایه گذاری، تولید و اشتغالزایی می شود که هم اکنون این زمینه ها در استان فراهم شده است بطوریکه هر سرمایه داری برای سرمایه گذاری در لرستان تمایل دارد.
استاندار لرستان اظهار کرد: برای ایجاد هر شغل نیاز به سرمایه گذاری 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی است که باید زمینه های امنیتی انجام این اقدام مهم در لرستان فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه مهندسی اجتماعی پایه و اساس امنیت است، افزود: طی چند سال اخیر مبارزه با آسیب های اجتماعی در استان با برنامه ریزی مطلوبی انجام شده است.
وی با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری در لرستان گفت: کشت و صنعت استان بعد از 15 سال تعطیلی در دولت یازدهم احیا شد و کشت گلخانه ای نیز با همکاری و مشارکت سرمایه گذاران هلندی در استان در حال انجام است.
بازوند سرمایه گذاری کشورهای خارجی در لرستان را نشان از وجود امنیت و احساس امنیت در این استان دانست و افزود: جذب سرمایه گذاری در استان هم اکنون در حال انجام است و در دور افتاده ترین نقطه استان یعنی در شول آباد الیگودرز نیز شرکت های فرانسوی در بخش شیلات و تخم ماهی چشم زده در حال سرمایه گذاری هستند.
به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان پیش از انتصاب به عنوان فرماندهی انتظامی لرستان، در سمت فرماندهی انتظامی همدان خدمت کرده است.
سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سابق لرستان نیز به عنوان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب شده است.
3210/1920/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی، تنظیم کننده: مهری میر دریکوند ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.