به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر بازدار با اعلام این خبر گفت: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره، توجه تصمیم گیران و تصمیم سازان امور اجرایی به بخش کشاورزی،معرفی پتانسیلها و توانمندیهای بخش کشاورزی لرستان،توسعه گردشگری باغی در استان لرستان،بررسی چالشها و فرصت های توسعه کشاورزی منطقه با حضور مسئولین،توسعه بازاریابی و تجلیل از کشاورزان برگزیده می باشد.

دکتر بازدار افزود:این جشنواره در روزهای سه شنبه و چهار شنبه ۲۱ الی ۲۲ شهریور در شهرستان سلسله ،سراب کهمان برگزار و معاونین تخصصی وزارت جهاد کشاورزی،رؤسای سازمان جهاد کشاورزی ۱۰ استان برتر تولید کننده گردوی کشور و مسئولین استانی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: برنامه های متنوعی از جمله برگزاری کار گاههای آموزشی ٬ ترویجی برای باغداران منطقه ؛ عرضه مستقیم محصولات تولیدی زنان روستایی استان لرستان و عرضه مستقیم گردو تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خاتمه گفت: برپایی غرفه های آخرین یافته های فناورانه،نو آورانه و تحقیقاتی در رابطه با فعالیت های باغبانی و تولید گردو،برگزاری نشست تخصصی برای فرصتها و چالشهای توسعه کشاورزی در شهرستان سلسله،رونمایی از تمبر یاد بود و تجلیل از کشاورزان و باغداران نمونه از دیگر برنامه های جانبی برگزاری این جشنواره می باشد .

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 729351
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.