به گزارش ایرنا ، احسان جهانیان روزچهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز که در حسینیه روستای فرسش برگزار شد ، افزود: در هفته دولت مسئولان ادارات باید با مقایسه عملکرد نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب ، نسل جوان را با خدمات نظام آشنا کنند.
به گفته وی خدمتی که انقلاب اسلامی به مردم روستاها و مناطق محروم کرده است بسیار چشمگیر بوده و نباید این خدمات نادیده گرفته شود ضمن اینکه مردم مشکلاتی نیز دارند که باید به آنها توجه شود.
وی مهمترین اقدام برای توسعه روستای فرسش را معرفی این روستا به عنوان روستای هدف گردشگری با رویکرد ریارتی عنوان کرد و اظهار کرد:باید از همه ظرفیت های ادارات شهرستان برای حل مشکلات منطقه فرسش استفاده شود و ادارات نیز خدمات مناسب را به مردم فرسش ارایه دهند.
رییس شورای اسلامی روستای فرسش نیز در این جلسه با بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی به روستای فرسش گفت:یکی از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید برای مردم فرسش ، کسب برند روستای دوستدار کتاب بود که در دولت یازدهم محقق شد.
جابر اسدی با تقدیر از تلاشهای نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی برای گرفتن دستور وزیر ورزش و جوانان برای احداث پیست اسکی در فرسش افزود: روستای فرسش پتانسیلهای زیادی دارد که برای رونق نیازمند توجه مسئولین است.
روستای فرسش با پنج هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری شرق الیگودرز قرار دارد و یکی از بزرگترین روستاهای استان لرستان است.
خبرنگار: جابر اسدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
/6060/7279
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.